Program Documente
Centralizează-ți Documentele
În lumea afacerilor, ordinea și accesibilitatea documentelor sunt esențiale. Modulul ‘Documente‘ te ajută să îți organizezi, să păstrezi și să accesezi rapid contractele, anexele și întreaga ta registratură.
Explorează Tipurile de Documente
Contracte
Creează, editează și stochează contractele cu clienții, furnizorii sau partenerii tăi.
Anexe
Urmărește toate anexele adăugate contractelor, asigurând claritatea și coerența informațiilor.
Registratură
Accesează întreaga colecție de documente din arhiva ta, ordonate eficient și gata pentru consultare.
Caracteristicile Modulului De Vânzări
![logo](/_next/image?url=%2Fsection-title-icon.png&w=256&q=75)
Mărește Eficiența Cu Funcționalități Avansate
Categorizează
Imparte documentele în categorii logice pentru a le regăsi rapid.
Data și semnătura digitală
Adaugă date și semnături digitale pentru a autentifica și a valida documentele.
Acces securizat
Restricționează sau acordă permisiuni pentru a accesa documente specifice.
Arhivează
Păstrează în siguranță documentele vechi, evitând aglomerația și păstrându-le la îndemână pentru consultare.
Sincronizare cu cloud-ul
Asigură-te că toate documentele sunt salvate și disponibile oriunde te-ai afla.
Notificări și alerte
Primește alerte pentru termenele limită ale contractelor sau a altor documente importante.
Încă nu ești convins? Iată propunerea noastră unică pentru tine:
Beneficiază acum de acces complet gratuit la platforma noastră timp de 5 zile!
Alege perioada care ți se potrivește, fie o lună, fie chiar un an întreg, și un pachet. Crează un cont și primești în mod gratuit acces timp de 5 zile. Descoperă toate funcționalitățile și lasă-te impresionat de eficiența și versatilitatea pachetului ales.
Mai mult, îți poți schimba pachetul și perioada cum dorești! Deci, de ce să aștepți?