Conectează-te mai bine cu clienții tăi. Leelo CRM îți face vânzările mai ușoare și te ajută să construiești relații de durată.
Emiterea de facturi și oferte nu a fost niciodată mai simplă. Cu Leelo, totul este la un click distanță, într-un mod clar și conform cu reglementările.
De la pontaj la urmărirea cererilor angajaților și administrarea costurilor, Leelo HR automatizează și simplifică procesele, inclusiv preluarea zilelor libere naționale, pentru a te ajuta să-ți folosești timpul cât mai inteligent.
Transformă haosul în claritate: proiecte, taskuri și workspace-uri gestionate cu măiestrie.
Spațiul tău digital pentru fișierele esențiale ale companiei. Pastrarea documentelor nu trebuie să fie complicată. Cu Leelo, totul este organizat și la îndemână când ai nevoie.
Rapoarte inteligente pentru o afacere mai inteligentă. Viziune clară, rezultate superioare.
Fundația datelor tale, pregătită pentru a alimenta întregul business.
Gestionează eficient cheltuielile: NIR-uri, facturi furnizori și cheltuieli recurente într-o soluție integrată.
Contracte, Anexe și Registratură, organizează, accesează și gestionează cu ușurință toate documentele într-un singur loc. Gestionarea documentelor nu trebuie să fie complicată hai so facem simplă.
Asistentul tău inteligent pentru soluții avansate în business și managementul afacerii.
Redu introducerea manuală și economisește 85% din timpul tău în contabilitate.
Clienții tăi beneficiază de un portal dedicat de unde pot vizualiza, descarca, plati, confirma facturi, contracte, oferte, proiecte, task-uri si alte tipuri de documente.
Email
Suport